Kaji Selidik Kualiti Perkhidmatan FAST
ﺍﻠﺴﻼﻡ ﻋﻠﻴﻛﻡ ﻮﺮﺤﻤﺖ ﺍﷲ ﻮﺒﺮﻛﺎﺗﻪ
YBhg. Prof. Datuk / Dato’ / Prof. / Tuan / Puan / Saudara / Saudari,
KAJI SELIDIK KEPUASAN PELANGGAN BERKAITAN PERKHIDMATAN FAKULTI SAINS GUNAAN & TEKNOLOGI (FAST) UTHM 2023
Dengan segala hormatnya perkara di atas adalah dirujuk.
- Sukacita dimaklumkan bahawa Fakulti Sains Gunaan & Teknologi (FAST), sedang menjalankan Kaji Selidik Kepuasan Pelanggan Berkaitan Perkhidmatan Di Fakulti Sains Gunaan & Teknologi (FAST) UTHM 2025. Kajian ini dijalankan adalah bertujuan untuk meningkatkan kualiti perkhidmatan yang disediakan oleh Fakulti. Kaji selidik ini akan dijalankan sehingga 11 Jun 2025.
3. Sehubungan dengan itu, dipohon jasa baik YBhg. Prof. Datuk / Dato’ / Prof. / Tuan / Puan / Saudara / Saudari untuk meluangkan sedikit masa bagi mengisi borang soal selidik berkenaan dengan melayari pautan atau mengimbas kod QR dibawah untuk mengakses borang soal selidik yang dimaksudkan.
KLIK DI SINI –> PAUTAN SURVEY

Last Updated on June 9, 2025